دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ |۱۳ صفر ۱۴۴۶ | Aug 19, 2024
آیت‌ الله حافظ ریاض حسین نجفی

حوزه/ رئیس وفاق المدارس الشیعه پاکستان، اظهار داشتند که در غزه، یهودیان روزانه چندین هولوکاست را مرتکب می‌شوند. آمریکا برده اسرائیل شده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، وفاق المدارس الشیعه پاکستان، آیت‌الله حافظ سید ریاض حسین نجفی، با ابراز تأسف از نسل‌کشی مسلمانان در غزه به دست اسرائیل و سکوت جوامع اسلامی ، گفت که یهودیان به غرور و تکبر مبتلا هستند. در قرآن مجید به شرارت‌های یهودیان اشاره شده است. صهیونیست ها ادعا می‌کنند که هولوکاستی علیه آنان رخ داده، در حالی که در غزه، صهیونیست ها روزانه مرتکب چندین هولوکاست می‌شوند.

وی افزود که آمریکا برده اسرائیل شده است. نسل‌کشی مسلمانان غزه ادامه دارد، و در حالی که کشورهای مسلمان بی‌عملی پیشه کرده‌اند، اسرائیل قدرتمندتر شده است. آمریکا به اسرائیل سلاح می‌فرستد. آیا کشورهای مسلمان سلاح ندارند که به مسلمانان غزه کمک نمی‌کنند؟ ما تنها به اسم مسلمانان هستیم که ادعای اسلام داریم ولی به آن عمل نمی‌کنیم.

آیت‌الله حافظ ریاض نجفی در ادامه با اشاره به اهمیت حاکمیت اسلامی و مواسات در جامعه دینی گفت : کسانی که نظام امامت را قبول نکردند، مانند یهودیان عقب مانده‌اند. اما تعجب و تأسف اینجاست که حتی کسانی که به امامت اعتقاد دارند، به سیره امامان عمل نمی‌کنند.

وی تأکید کرد که اسلام به برابری آموزش می‌دهد. در جامعه نباید تفاوتی بین فقیر و غنی وجود داشته باشد؛ باید مساوات برقرار شود. چرا که به جز تقوا، همه انسان‌ها برابرند. هر کسی که کلمه توحید را به زبان بیاورد، مسلمان است و بخشی از امت مسلمه می‌باشد. ولی متأسفانه ما به زبان‌ها، کشورها و فرقه‌ها تقسیم شده‌ایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مرتضی IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
    0 0
    آمریکا برده اسرائیل و اروپا برده آمریکاست